helt jävla fruktansvärt vilken tappad människa haha

Han: ska du ge mig dit nr hhhhhh
Jag: haha nej känenr fortfarande inte dig
Han :ohhh
Jag: ?
Han: victoria ge mig dit nr och senar ska du känner mig ok
jag vil bjöda dig
Jag: jag ger inte mitt nummer till folk jag nt känner
bjöda mig?
Han: jaaa
Idag
Han: victoria den första gång en kilar såt til dig ge mig dit nr eller vad
Jag: haha nej
men ger FORTFARANDE inte det till folk jag INTE känner
Han: jag också känner inte dig
Jag: nej?
Han: jag vil känner dig
Han: ge mig dit nr imorgon ska vi går drike caffe i stan ok
Jag: menar du allvar?
Han: jaaa
Han: jag rikig
Jag: haha
Jag: asså..
Jag: du kommer inte få mitt nummer, jag känner inte dig och jag ger inte mitt nummer till vem som helst
Han: och jag vil göra tatoo samma dig
Jag: va?
00:05
varför vil inte
?
00:05
vad?
00:05
fatar inte
00:06
och jag vill göra tattoo samma dig?
vad snackar du om?
00:06
hhhhhhhhhh
00:06
?
00:06
jag gillar tatoo
00:06
ja?
00:07
Han: och du har fint tatoo i bilder
Jag: okej
Han: stärna
Jag: jag vet vad jag har för tatueringar men tack för upplysningen
Han: okej men varför vil inte träffa mig
darför jag såt till dig ge mig nr
ahhh
:P:P
aloooo
Jag: ja?
fett ja, bra ja, tack ja, haaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0