Ni får inte veta allt minsann..

Ligger fortfarande i sängen, åt frukost för en stund sedan. Ska äta middag lite senare sen ska jag dra till Lund och hälsa på hos Pontus. Det var ett tag sedan jag var där så ska bli roligt. Skulle ju egentligen åkt dit igår men då var jag så bakfull så det orkade jag inte. Men idag är jag bara trött och sliten efter alla helger. Känns som att allting slår till nu på en och samma gång.

Jag har kommit på att jag vill åka till NYC men det får vi ta efter Thailand, om jag nu skulle få för mig att komma tillbaka till Sverige då. Det har jag förresten inte sagt något om.. Jag åker till Thailand i oktober och stannar på obestämd tid. Ska bli riktigt skönt att slippa allt skitsnack här, alla irriterande människor. Nu ska jag bara komma bort från allt och bara leva. Jag ska leva livet fullt ut.


Kommentarer
Postat av: S O F I A

Nice!

Det är bra med mig med :)

2011-01-30 @ 17:59:49
URL: http://sofiahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0