Utan dig är jag vilse.

Jag står inte ut med tanken på att du inte är kvar.
Att aldrig mer kunna prata i telefon med dig.
Att aldrig mer kunna springa upp till dig för att säga hej eller umgås med dig hela natten.
Tanken av att aldrig kunna pussa på dig igen innan jag går ifrån dig.
Eller att du ringer och berättar om din dag och dina tankar.
Du ska veta att även om du inte är hos oss, så finns du här.
Du var ändå för fin för den här världen, nu är du i paradiset.
Även om du inte är med mig fysiskt så pratar jag med dig ändå, för jag vet att du hör mig.
Jag pratar med dig varje dag.
Även om du inte är bredvid mig så kramar jag och pussar på dig.
Även om dina tröjor inte luktar dig längre så luktar jag på dom och fantiserar att det luktar dig.
Även om jag inte kan prata med dig i telefon längre så ringer jag dig för att höra dig röst.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0